Cum se practică o „furăciune” în presa online

E simplu: se ia un nume cunoscut, gen Digi24 în cazul nostru, şi se adaugă un „punct ceva” – să zicem .biz, deşi putea să fie .com, .org sau .furt. Se pune informaţia pe o temă de wordpress, de preferat gratuită – că platforma online nu plăteşte – încă 😉 – dacă vrei să-i foloseşti creaţiile.

furăciune în presa online

Ai grijă, totuşi, să nu foloseşti pe site sigla sau ceva identitate vizuală deja înregistrată la OSIM, dar legi de pagină un cont de Facebook unde etalezi o captură din ID-ul de post la care atentezi.

furăciune în presa online

Iei articole cam de pe unde se nimereşte şi din orice domeniu, ai grijă să fie cât mai penibiluţe ori senzaţionaliste, le arunci pe noul .biz şi gata furăciunea. A, şi nu semnezi nimic, nu dai nicio dată de contact şi nici un nume. Că e mai cool să fii undercover.

furăciune în presa online

Cât de ciudat poţi fi – ca să nu zic altfel – să-ţi imaginezi  că poţi face o hoţie şi să nu răspunzi la un moment dat pentru ea? Să te foloseşti de brandul altcuiva ca să…ce? Că de câştigat nu prea văd ce ar câştiga .biz-ul ăsta.

De fapt, stai: creată acum vreo 4 zile, pagina lor are deja 36 de urmăritori. 🙂 Are potenţial, zic. Să vedem dacă o avea şi ceva bani să plătească daune.

Precizări:

1. Informaţia legată de site-ul ăsta copie am primit-o de la colega mea de la Baia Mare, Iza Jurasko. Ea ne-a semnalat-o nouă, celor de la Oradea. Mersi, Iza! 🙂

2. Postarea reprezintă o părere personală şi nu implică în niciun fel postul la care lucrez. Asta ca să fim bine înţeleşi. Felul în care va reacţiona postul e treaba conducerii, a specialiştilor.

Comments

comments

Lasă un răspuns