Cum se face o reclamă bună? Simplu. Prima dată trebuie să apară ideea. Genială, dacă este posibil. Aici e! Apoi realizarea să fie pe măsură. Merge! Şi să fie adresată unui target bine determinat. Acum asta nu prea înţeleg: care-i publicu’ ţintă? Că la „francofonii” din reclamă, preţul e mai important decât stilul. Cantitatea, nu calitatea.
Dar merită văzută. S’il vous plaît!
ca de obicei, creativii crează da’ habar n-au pentru ce. adică unu’ cum e eu gustă reclama dar nu s-ar apropia de zama aia nici pentru cireşe. iară ăla de o bea s-ar putea simţi chiar jignit de spot..
creează, pardonez.
achiesez la parerea ta. 🙂 ai sintetizat exact ceea ce as fi vrut sa zic si eu….
tampita reclama…
si cred ca a costat o gramada de bani. dar e reclama la alcool…deci nu prea conteaza.
Targetul e cel mai important :)) eterna intrebare : cum e mai bine : Tzaran la orash sau orasan la tzara?
Sunt convins ca unui public tzinta precum tzaranii de pretutindenti este necesara o reclama plina de subtilitati si apropouri si alte dedesupturi pe care urmarind-o cu atentie le poti sesiza…
Pentru cognac d-ala eo zic ca mergea mai bine un splash in timp-ul unui meci : „Be ma cavadoro ca bun ii!” si gata… :))