Forţa, „passaţii” şi gândacul

Originalul e: „Racul, ştiuca şi-un brotac…”

Eu zic altceva: Forţa, „passaţii” şi gândacul

Ştie toată lumea acea vorbă înţeleaptă care ne aminteşte despre cele trei tipuri de maşini – Mercedesul, cele nemţeşti şi restul. Şi cum şi steaua cu trei raze închisă în cerc (asta înseamnă, nu? 😉 ) are tot descendenţă teutonă, rezultă că împărţirea auto se face la doi, unde puterea este deţinută, la fel ca în Europa, de ţara lui „Herr” Merkel.

Am avut Opel – „Furia Albă”, am Volkswagen – „Herghelia eosiană”, aşa că nu pot decât să mă declar de partea Forţei. De partea bună, desigur, chiar dacă în clipul pentru noul Passat apare un mic Darth Vader.  Apărut la început de februarie, spotul celor de la Wolfsburg merită văzut. 😉 Îl postez aici, alături de supersimpaticul clip pentru „gândacul” nou. Nu fac reclamă plătită sau gratuită. Pur şi simplu mi-au plăcut şi ştiu ce înseamnă o maşină făcută de „friţi„. Ăştia sînt reci şi calculaţi, dar dau dovadă de o imaginaţie extraordinară, se aprind pur şi simplu, când vine vorba de a-şi promova produsele.

Noi, că ne dăm mari visători, avem prea puţin oameni care gândesc liber în domeniul publicitar. Restul, chiar şi în televiziuni – unde chiar ar trebui să domine „open mind”-ul – sunt blocaţi într-o gândire retrogradă, de pe vremea presei unice a lui nea Nicu. Uitaţi-vă la multe posturi româneşti şi bag mâna în foc că identificaţi repede „epoca de gheaţă” a promourilor şi clipurilor publicitare.

Dar, să revin la clipurile pentru noile Passat şi Beetle. Au adunat milioane de vizualizări pe Youtube, iar produsul pe care îl promovează fiecare se anunţă mai mult decât interesant. Că marca e demult printre cele „vizualizate„. 😀

Related posts

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.