Promovare laser, frate!

Nu ştiu cine a gândit proiectarea numelui unui pub recent lansat în Oradea direct pe faţada teatrului din oraş, cu ajutorul laserului, dar sunt convins că a avut de respectat un buget redus de promovare.

Nu de alta, dar ideea – chiar dacă imorală, măcar e ineditănu presupune cheltuieli prea mari. În afară de un aparat care generează numele pubului, în rest totul e asigurat gratuit: „ecranul” pe care se proiectează nu a costat nimic, exista deja, iar situarea în buricul târgului garantează un impact mai ceva decât cel plătit pe facebook.

crown teatru2

Adevărul este că șmecheria de promovare funcționează de câteva săptămâni bune – eu am fotografiat clădirea branduită a teatrului săptămâna trecută -, dar șefii instituției de cultură abia acum s-au sesizat.

crown teatru1

Sincer, nu știu de ce să-i acuzăm pe cei care au făcut strategia asta de marketing, când pe terenurile de fotbal de la noi suporterii se promovează la greu cu lasere proiectate direct pe fruntea jucătorilor. 😀 „Uită, al 236-lea punct de acolo, de pe fruntea lui Tătărușanu e al meu!” Dacă le modificăm puțin și în loc de un punctuleț verde, pe fața fotbalistului apare – să zicem – adilabos.ro 😉 , n-ar fi cea mai tare reclamă gratuită?

Laser, frate!

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.