Nu ştiu cine a gândit proiectarea numelui unui pub recent lansat în Oradea direct pe faţada teatrului din oraş, cu ajutorul laserului, dar sunt convins că a avut de respectat un buget redus de promovare.
Nu de alta, dar ideea – chiar dacă imorală, măcar e inedită – nu presupune cheltuieli prea mari. În afară de un aparat care generează numele pubului, în rest totul e asigurat gratuit: „ecranul” pe care se proiectează nu a costat nimic, exista deja, iar situarea în buricul târgului garantează un impact mai ceva decât cel plătit pe facebook.
Adevărul este că șmecheria de promovare funcționează de câteva săptămâni bune – eu am fotografiat clădirea branduită a teatrului săptămâna trecută -, dar șefii instituției de cultură abia acum s-au sesizat.
Sincer, nu știu de ce să-i acuzăm pe cei care au făcut strategia asta de marketing, când pe terenurile de fotbal de la noi suporterii se promovează la greu cu lasere proiectate direct pe fruntea jucătorilor. 😀 „Uită, al 236-lea punct de acolo, de pe fruntea lui Tătărușanu e al meu!” Dacă le modificăm puțin și în loc de un punctuleț verde, pe fața fotbalistului apare – să zicem – adilabos.ro 😉 , n-ar fi cea mai tare reclamă gratuită?
Laser, frate!
Cat tupeu au unii !!! Reclama la un birt pe cel mai de seama obiectiv cultural al orasului.
Ştii cum e: dacă nimeni nu zice nimic, atunci de ce să nu o facă, mai ales că e gratis şi de impact?