De ce există serviciile de content writing?

Crearea de conținut scris este supusă astăzi foarte multor dileme.

De exemplu: de ce există atât de multe articole scrise pe o anumită temă, precum achiziționarea de laptopuri?

Răspuns: pentru că există cerere!

În Google, treaba stă simplu (în aparență):

  • Utilizatorul caută „ceva” în Google
  • Cei care vând acel „ceva” află de volumul de căutări pentru acel „ceva” și oferă informațiile necesare formării unei păreri

În cazul laptopurilor, de exemplu, dacă un magazin, în colaborarea cu o agenție de marketing online, observă o creștere de interes pentru un anumit brand sau o anumită caracteristică, va dori să genereze conținut de interes pentru cererea utilizatorilor.

Astfel se naște conținutul scris sau serviciile de content writing oferite de companii de marketing online.

De ce este acesta dilematic, însă?

Ce înseamnă servicii de content writing de calitate?

Expresia „de calitate” aproape că a ajuns să își erodeze sensul, din cauza hiper-utilizării ei, însă, până la urmă, presupune o caracteristică pozitivă.

În cazul serviciilor de content writing, expresia „de calitate” se poate opune într-o oarecare măsură „cantității”. Pentru că acesta este paradoxul conținutului scris de astăzi: care e balanța potrivită între calitate și cantitate?

Pornind de la ipoteza că nu le poți avea simultan pe amândouă, obținem o situație greu de descifrat: pe cine favorizăm, pe cine sacrificăm?

  • Dacă renunțăm la calitate, favorizând cantitatea, conținutul scris își pierde valoarea sa intrinsecă, colaborând doar tehnic pentru creșterea unor cuvinte cheie necesare unei campanii SEO
  • Dacă renunțăm la cantitate, favorizând calitatea, putem obține o comunicare excelentă cu audiența vizată, însă nemaiexistând un spread sănătos, se pierd pe drum elemente precum link-building-ul și creșterea pe cuvinte-cheie

Ca întotdeauna, soluția este undeva la mijloc.

Apelează la serviciile de content-writing ale unei agenții de marketing online

Dacă ai un business, probabil nu ai timpul necesar pentru a sta să creezi și să cizelezi niște texte necesare comunicării în mediul online. Astfel pierzi la capitolul cantitate.
Dacă nu ai pur și simplu darul peniței, dar ai timp pentru a crea un cumul decent necesar comunicării, pierzi la capitolul calitate.

De aceea, soluția e simplă: o agenție de marketing online care să îți ofere integrat, în strategia de marketing, servicii de content writing.

Dacă strategia e viabilă, o agenție de marketing online poate crea o campanie de advertoriale, de exemplu, care să te ajute să crești și pe pozițiile Google pe cuvintele cheie de interes, precum și să ai parte de buzz-ul necesar pentru a face pasul către un branding profesional.

O astfel de companie pregătită să îți ofere servicii de content writing și, în funcție de specificul business-ului tău, servicii de copywriting, este exact de ce ai nevoie pentru ca balanța dintre cantitate și calitate să fie în echilibru ideal.

AdMarks Media este o astfel de companie, iar mai multe detalii despre serviciile de content writing și campaniile de advertoriale poți găsi chiar pe site-ul lor, admarks.ro

Alege echilibrul perfect între cantitate și calitate pentru business-ul tău!

(ACEASTĂ POSTARE ESTE UN ADVERTORIAL)

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.