Din cauza căldurii, cred, îmi vin idei care mai de care mai şugubeţe.
Par egzamplu, să împart munca în presă după modelul anotimpurilor asiatice: cu musoni şi fără musoni. (Mă gândeam la ploaie, clar! 🙂 ) În primul caz, „musonic”, putem vorbi de lunile pline cu evenimente, cum sînt cele din martie până în iunie şi din septembrie până în decembrie. Atunci se lucrează din plin, sînt subiecte, reporterii au idei, producătorii nu sînt nervoşi. În restul anului, secetă. Dar nimeni nu se gândeşte cum să umple programul, intervine blazarea generală, caracteristică zonei în care trăim.
Tot azi, când afară erau 34 de grade, iar în redacţie maxim 22, am început să număr câte goluri s-au dat la Campionatul European de fotbal şi câte echipe au primit echipamente de la diverse firme de profil. Interesant, nu? Tot de la căldură mi se trage 😉
Rezultate: până acum s-au jucat 28 de meciuri în care s-au marcat 68 de goluri. O medie de 2,42 goluri/meci. Prin comparaţie, la Euro 2004 s-au marcat 77 de goluri în 31 de partide, adică 2,48 goluri/meci. Nu cred că în următoarele 3 meciuri va fi depăşit numărul de reuşite din Portugalia.
Din cele 16 participante, 5 au fost îmbrăcate de Adidas, 5 au purtat echipament Puma, tot 5 au avut pe tricouri şi şorturi inscripţia Nike şi doar una, Suedia, a avut echipament Umbro – normal, e echipă nordică. Dacă ale României m-au enervat, ale Spaniei, tot Adidas, mi-au plăcut la maxim. Cele mai reuşite rămân, însă, tot Puma.
Legat tot de Euro: de ce TVR nu poate să pună pe ecran, într-un colţ, scorul? O fi o strategie de a te face să te uiţi în continuare la meci? Nasol! 🙁 La M6 şi la unguri scorul e afişat non-stop şi nu cred că le scade audienţa.
cat te platesc firmele de echipament sportiv sa le faci reclama?
aia de la TVR se lauda sai acum cu Bocanet. si se raporteaza tot la activitatea lui. deci progresul in cadrul institutiei este interzis. de Exemplu e Moculerscu la divertisment… deci cascam cu toti la emisiunile lor. Bine ca nici nu ne uitam.
de data asta le-am facut reclama gratis. pro bono. ca am auzit ca nu au prea multi bani de publicitate 😉 dar daca ma vezi cu un trening Nike sau Puma inseamna ca s-au gandit sa investeasca in mine.
mai bine spune-ne cata bere s-a baut in Oradea pe parcursul Euro 2008 si ai o bere din partea mea …
3 beri/suporter, in medie, inmultite cu 10.000 de sugative microbiste, totul inmultit cu 28 de meciuri, rezulta 840.000 de beri, adica 410.000 de litri de bere bauti in Oradea pe perioada campionatului european. aproximativ 😉
asadar, cand dai berea aia?
840.000 beri ori 2 lei berea egal 1.680.000 lei . 16 miliarde vechi
buna afacere, nu? 😉