Despre publicitate TV, Micutzu și cea mai bună reclamă din ultima perioadă

Bănuiesc că mă încadrez în trend când spun că mă uit tot mai puțin la TV. Asta când sînt acasă. Nu prea am timp și îmi iau oricum doza zilnică la redacție – minimum 9 ore de știri în care televizorul din birou merge fără întrerupere.

Iar când mă relaționez cu televizorul din sufragerie o fac pentru vreun cooking show, un meci sau un documentar – da, știu, și aici sînt în trend. 😉

Mă bucur că am IPTV-ul ce mă lasă să văd emisiunea dorită cam la orice oră am chef și timp. Și nu neapărat asta îmi place la maximum, ci faptul că pot sări fără probleme peste pauzele de publicitate.

Sînt scutit astfel…

…de personaje care vor neapărat să-mi spună cum au scăpat de micțiunile nocturne, de cufureala accentuată și de hemoroizii care le îndurerau… exact, zona aia! 😀 Sincer, nu mă pasionează să văd cum scuipă cineva în chiuvetă pastă de dinți cu sânge ori să ascult cum a scăpat o tanti de balonare și poate mânca acum precum o va… o mâncăcioasă. 😉

Sînt (încă) la vârsta în care nu fac parte din targetul „farmaciei inimii„, nu am sângerări în locuri intime și nici nu îmi lipsește pofta de mâncare în așa fel încât să stau cu carnețelul în mână ca să aflu cine și ce reduceri oferă ori ce medicamente mă ajută să stau cuminte la masă fără să mă… relaxez intestinal.

Pe scurt, deși știu că sunt necesare pentru existența unei televiziuni, evit calupurile de publicitate. Nu pentru că nu ar fi utile, ci pentru că sînt reclame prost făcute. Nu îi cunosc pe cei din spatele reclamelor ce rulează pe la noi, dar am impresia ori că i-a părăsit inspirația și se chinuie să încropească un scenariu care îi lasă și pe ei fără reacție, ori ne cred niște tâmpiți cărora le pot livra orice prostie învelită amatoricește într-un ambalaj creponat, cu fundiță.

Poate lucrează ieftin – la ce produse livrează, nici nu i-aș plăti cu prea mulți bani. E adevărat, am văzut și rahaturi scumpe – dar nu e prost cine cere, nu?

Printre rarele reclame faine/decente e și cea făcută de Micutzu pentru catmobile. Personajul principal mișto, scenariu deștept, filmarea ok, cu unele personaje secundare cam teatrale în gesturi – dar nederanjante. 

Postarea asta nu e un advertorial, n-are nevoie Micutzu de așa ceva. 😉 Remarc doar cea mai mișto reclamă de la noi, cel puțin din ultimul an. Sau doi. Sau… 😀

Atât s-a putut! :))))

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.