S-a întors MyElectrica. Dar nu a făcut-o bine

Aleluia! După aproape două luni de absență, a revenit MyElectrica. Mai precis, myelectrica.ro. A făcut-o după-amiaza, după ce dimineața am verificat și mă anunța browser-ul că pagina societății Electrica încă se odihnea. Și când a revenit, a făcut-o dând cu stângul în dreptul: minute întregi de așteptare pentru orice operațiune, imposibilitatea de a transmite indexul și, la final, anunțul ”ceva nu a mers bine..”

Mă așteptam să meargă perfect, după ce s-a lucrat o eternitate la update. Dar…

Într-o eră a online-ului, Electrica a reușit ”performanța” să dea peste cap clienții, suspendând serviciile de pe site și punându-ne pe drumuri la casierii – și așa foarte rare – ca să întrebăm ce se întâmplă cu facturile, cu raportarea indecșilor etc.

Nu era mai simplu să lucreze offline la noua pagină și să o înlocuiască pe cea veche cu o simplă comutare ce nu trebuia să suspende serviciile mai mult de câteva ore? Mai ales că nu se pune problema lipsei banilor la megacompania de electricitate, care poate plăti niște IT-iști deștepți.

Acum sunt curios când o să-mi vină prima factură de după modernizare. N-am o problemă cu întârzierile, sunt ”vaccinat” de la Hidroelectrica, altă companie cu probleme de online, dar cu cele mai bune prețuri din piață.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.