Minte limpede interzisă

Sunt un mare consumator de filme bune – mai rar acum, din lipsă de timp, dar o să avem noi și timp 😉 -, de clipuri bine lucrate pentru piese bune, dar și de reclame inteligente. Lucrez în televiziune și înțeleg importanța unor spoturi ieșite din stereotipul „bona prima, cumpără-mă și vei avea numai de câștigat, SC Cutare îți oferă” bla, bla…

Și mai ales, apreciez inteligența și mintea liberă a celor care gândesc superreclame și, mai ales, a celor care plătesc și permit să apară astfel de spoturi. Nu o dată bunăciuni de idei 😀 se pierd pentru că omul cu gânditul nu primește ajutorulcelui cu portofelul plin. Iar dacă are parte de sprijin financiar se poate întâmpla ca în cazul celor de la Hyundai, a căror reclamă – bestială, pe cuvânt – a fost interzisă nu la noi, că în România e posibil orice, ci tocmai în dezvoltata și „open-mind”-a Germanie, de CNA-ul lor. Am găsit-o pe saitul celor de la 0-100 și nu m-am putut abține să nu o iau, să o văd și să o dau mai departe.

[tube] http://www.youtube.com/watch?v=ImY0U8WChJ0 [/tube]

Bănuiesc că nemților li s-a părut cam sadică și poate că s-ar putea zice și asta. De acord, pentru sadism poți interzice un lucru. Dar e deștept gândit (idee preluată dintr-un film și adaptată ca lumea), bine lucrat și bine țintit. Plus că, în loc să te facă să tremuri, reușește să-ți smulgă un zâmbet.

La naiba atunci, cum să interzici o reclamă cu atâtea calități și cu un singur defect – că e sadică?! Plus că e pentru Hyundai, o mașină bună, frate, nicidecum pentru una care se promovează cu ajutorul unei tipe ce aruncă cu banul într-un soi de aparat de cafea, nimește la fix locul pe unde tre’ să intre moneda, de unde țâșnește un ditamai autoturismul ieftin. Ăla sadism! 😉

Fără categorie

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.